Coaching w życiu osobistym
  • COACHING ANTYSTRESOWY I NAUKA REDUKCJI STRESU

    Nauczysz się rozpoznawać Twoje indywidualne reakcje stresowe i modyfikować wybrane reakcje. Nauczysz się rozpoznawać źródła stresu w Twoim życiu i znaleźć najwłaściwsze dla Ciebie sposoby radzenia sobie z nim.

  • COACHING ZDROWIA

    Odkryjesz jakie nawyki i przekonania negatywnie wpływają na Twoje samopoczucie i stan zdrowia. Nauczysz się jak je zmieniać i jak dbać o zachowanie równowagi życiowej.

  • RÓWNOWAGA MIĘDZY PRACĄ A ŻYCIEM OSOBISTYM

    Sesje coachingowe pomagające odnaleźć balans i zadowolenie w tych obu ważnych obszarach życia (Work Life Balance).

  • COACHING OSOBISTY (life coaching)

    Pomaga w podejmowaniu decyzji, poprawie relacji z innymi i z samym sobą, oraz w rozwiązaniu konkretnego problemu. Na sesje coachingu osobistego zapraszam każdego, kto chce żyć bardziej świadomie.

  • ODCHUDZANIE W TWOJEJ GŁOWIE

    Rozpoznasz swoje przekonania, które utrudniają Ci schudnąć. Nauczysz się zmieniać te przekonania i wprowadzać nowe, korzystne nawyki wspomagające odchudzanie,

  • NAUKA WIZUALIZACJI DLA ZDROWIA

    Pomoc w zmniejszaniu stresu, zmniejszaniu bólu, a także wspomaganie odchudzania lub wspomaganie powrotu do zdrowia

    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o relaksacji i wizualizacji dla zdrowia, zapraszam do zapoznania się z moim tekstem TUTAJ

    Pierwsze spotkanie konsultacyjne jest bezpłatne. Może być w Olsztynie (mój gabinet mieści się w śródmieściu), a jeśli bardzo lubisz oszczędzać czas, może być przez skype lub telefon. Jeśli interesuje Cię coaching w biznesie, przejdź TUTAJ

    Jeśli interesują Cię szkolenia/wykłady, informacje znajdziesz na SZKOLENIA






Na czym polegają sesje u mnie

Krok 1

Pierwsze spotkanie jest BEZPŁATNE i trwa od pół godziny do godziny. Mi pozwala dowiedzieć się jak mogę Ci pomóc, a Tobie pozwala sprawdzić czy moje podejście i styl pracy są dla Ciebie odpowiednie

Krok 2

Na zakończenie spotkania możesz otrzymać kwestionariusz do uzupełnienia lub zagadnienia do obserwacji. To posłuży nam do dalszej pracy.

Krok 3

Sesja to spotkanie bezpośrednie lub rozmowa przez skype/telefon. Trwa 1 godzinę, chyba że uzgadniamy inaczej.

Krok 4

Do Ciebie należy decyzja jakim tematem/problemem chcesz się zająć i jaki efekt chcesz osiągnąć

Krok 5

Moją rolą jest pomóc Ci znaleźć jak najlepsze rozwiązania prowadzące do wyznaczonego przez Ciebie celu.

Krok 6

Dlatego proponuję Ci różne metody wspólnej pracy, abyś miała/miał wybór takiej, która najbardziej Ci odpowiada.

Krok 7

Na koniec sesji zwykle masz dużo pomysłów, dlatego powstaje plan pierwszych działań.

Krok 8

Zazwyczaj potrzeba kilku sesji, chociaż zdarza się, że pojedynczy problem rozwiązujesz już po jednym spotkaniu.

Quote

Jeśli nie udaje Ci się osiągnąć celu, sprawdź:
- Czy to jest na pewno TWÓJ cel? Być może "tak wypada", "inni to mają", tego ode mnie oczekują"...
- Czy masz jakieś korzyści OBECNEGO stanu? Być może one powstrzymują Cię przed dokonaniem zmiany
- Jeśli to Twój cel i czujesz gotowość na zmianę:
--- czy wyobraziłeś sobie siebie, jak gdyby ten cel został osiągnięty?
--- czy podzieliłeś duży cel na mniejsze etapy?
--- czy dobrałeś właściwe metody?